- 10 noclegów w pokojach 3,4,5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
- wyżywienie 4 razy dziennie - śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja,
- suchy prowiant na drogę powrotną,
- opiekę medyczną, pedagogiczną,
- przewodnika tatrzańskiego,
- realizacja programu kolonii: 2 wycieczki do Zakopanego – zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka,
- wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim Dolina Kościeliska, Chochołów, Dolina Gąsienicowa: Kuźnica – Murowaniec,
- przejazd autokarem,
- ubezpieczenie NNW 3000 zł,
- dodatkowo w wybranych turnusach realizacja gry terenowej Odkrywca I-27.06-07.07, III- 17.07-27.07, V-06.08-16.08
- składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 2 zł/os. oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy - 2 zł/os.
UWAGA - BAGAŻ:
W przypadku imprez autokarowych każdy Uczestnik może zabrać jeden bagaż o wadze do max. 20 kg (max. wymiary 25x45x65 cm) oraz jeden
bagaż podręczny w autokarze o wadze do max. 5 kg (max. wymiary 40x30x20 cm).
CENA NIE ZAWIERA:
- rafting pontonami* + 120 zł,
- wyjście na Baseny termalne* + 80 zł,
- programów tematycznych,
- świadczeń nie wymienionych w ofercie,
*Rafting, baseny termalne, należy rezerwować z wyprzedzeniem. Opcje można zaznaczyć z momencie rezerwacji.
KOLONIE - ZAKOPANE - PROGRAM SURVIVAL W GÓRACH:
MURZASICHLE:
To malownicza osada letniskowa położona między Zakopanem a Bukowiną Tatrzańską. Roztacza się stąd przepiękny widok na panoramę Tatr. W odległości 6 km znajduje się stolica polskich gór - Zakopane, z licznymi atrakcjami przygotowanymi dla turystów w różnym wieku. Najważniejsze atrakcje Zakopanego - główny deptak miasta - sławne Krupówki, skocznia narciarska - Wielka Krokiew, Gubałówka.
ZAKWATEROWANIE:
Pensjonaty rodzinne w Murzasichle/Małe Ciche - Willa Tatry, Zbójnik, Tatrzańska Grań, u Zosi lub inny o tym samym standardzie położony w pobliskiej wsi podhalańskiej. Pensjonaty są utrzymane w pięknym stylu zakopiańskim. Zakwaterowanie w pokojach 3,4,5 osobowych z łazienkami. W obiekcie: stołówka, świetlica, sala dyskotekowa, bilard, stół do tenisa stołowego lub sala wielofunkcyjna.
WYŻYWIENIE:
4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja. Turnus rozpoczyna się obiadem, a kończy śniadaniem w dniu wyjazdu, suchy prowiant na droge powrotną.
RAMOWY PROGRAM:
1 DZIEŃ Wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy (rano) przejazd do Murzasichla, zakwaterowanie, obiad, odpoczynek i spacer, kolacja, nocleg.
2-10 DZIEŃ Realizacja programu pobytu - 2 wycieczki do Zakopanego (zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka), wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim Dolina Kościeliska, Chochołów, Dolina Gąsienicowa: Kuźnica - Murowaniec), gry i konkursy sportowe, zabawy integracyjne, dyskoteki, ognisko, gra scenariuszowa Odkrywca w wybranych turnusach. Możliwość zorganizowania dla chętnych wyjścia na baseny termalne oraz rafting.
11 DZIEŃ Śniadanie, wykwaterowanie, pobranie suchego prowiantu, przejazd do domu.
SURVIVAL W GÓRACH
Niepowtarzalna szkoła przetrwania, gdzie nie liczy się siła i wytrzymałość fizyczna, tylko umiejętność współpracy oraz chęć przeżycia przygody!
SURVIVAL ZIELONY:
MAPA - zapoznanie uczestników z posługiwaniem się oraz odpowiednim odczytywaniem mapy,używając jej do poruszania się w terenie. Będziemy maszerować na azymut oraz szukać„skarbów” za pomocą kompasów.
MASKOWANIE - techniki kamuflażu oraz maskowania się w terenie.
SCHRONIENIE - nie zabraknie budowy szałasu, który ochroni przed warunkami atmosferycznymioraz dziką zwierzyną.
SURVIVAL CZERWONY:
OGNISKO - każdy uczestnik dowie się jak obchodzić się z ogniem, gdzie i w jaki sposób najlepiejrozpalić ognisko oraz jakie narzędzia do tego są niezbędne.
WODA I POŻYWIENIE - zapoznanie z metodami pozyskiwania pożywienia i czystej wody przypomocy różnego rodzaju pułapek, filtrów z roślin oraz innych ciekawych sposobów naprzetrwanie w dziczy.
PIERWSZA POMOC - zapoznanie z podstawami udzielania pierwszej pomocy w trudnychwarunkach.
ODKRYWCA - GRA SCENARIUSZOWA:
Każdy marzy, aby odkryć jakąś tajemnicę lub zaginiony skarb. Tego lata Ty też będziesz mieć okazję aby przeobrazić się w wybitnego poszukiwacza i odkrywcę zagadek.... Różne ślady i tropy doprowadzą Twój zespół do rozwiązania zagadki związanej z zaginięciem Złotej Ciupagi!
droga do skarbu jest jednak niełatwa, pełna pułapek i tajemnic. Odnalezienie ciupagi będzie wymagało współpracy grupowej, wysiłku umysłowego, sprytu i sprawności fizycznej.
Podczas gry nauczysz się posługiwać alfabetem Morse'a i innymi szyframi, aby odczytać tajemnicze pismo związane ze sprawą. Do poszukiwania skarbu niezbędne okażą się też mapa i kompas. Dowiesz się jak obsługiwać detektor metalu, aby odszukać ukryte wskazówki i artefakty. Będziesz się komunikować z pozostałymi poszukiwaczami z Twojej grupy za pomocą krótkofalówki, aby nie zagubić się w lesie. Będziesz też mógł sprawdzić swoje zdolności detektywistyczne i rozwiązać niejedną zagadkę po drodze do zaginionego skarbu. Pamiętaj nie tylko ty jesteś blisko rozwiązania...Ktoś cały czas próbuje odnaleźć ciupagę przed Tobą. Musisz być czujny i uważny ... ale nie martw się nie jesteś sam.
ATRAKCJE FAKULTATYWNE:
Rafting pontonami Przełomem Dunajca – dopłata 120 zł
Spływ pontonami przełomem Dunajca to świetna propozycja na spędzenie wolnego czasu na łonie natury. Podczas spływu możemy podziwiać malownicze krajobrazy jednej z najpiękniejszych polskich rzek. Dunajec przepływając przez Pieniny wije się między wysokimi , wapiennymi ścianami tworząc niezapomniane widoki.Na pontonach spływa jednocześnie do 12 osób. Spływ Dunajcem trwa w zależności od pogody i stanu wód od 2 do 3 godzin, jest bezpieczny i mogą w nim brać udział dzieci. Wszyscy uczestnicy mają zapewnione kamizelki ratunkowe, kaski i pagaje, wstęp do Pienińskiego Parku Narodowego, ubezpieczenie i opiekę instruktora – sternika.
Wyjście BASENY TERMALNE - dopłata 80 zł.
WIEK UCZESTNIKÓW:
10-13 lat