Dlaczego warto?
Wybierz 1 z 3 opcji
Przejazd samochodem rajdowym na fotelu pasażera z profesjonalnym kierowcą Rajdowych Mistrzostwa Świata WRC lub samodzielne prowadzenie samochodu rajdowego wraz ze szkoleniem ze sportowej jazdy:
- 349,99 zł zamiast 1000 zł za przejazd trasy rajdowej z kierowcą Rajdowych Mistrzostw Świata WRC,
- 349,99 zł zamiast 1100 zł za jazdę za kierownicą profesjonalnego auta rajdowego ze szkoleniem (5 okrążeń, auto marki Kia),
- 549,99 zł zamiast 1500 zł jazda za kierownicą profesjonalnego auta rajdowego ze szkoleniem (5 okrążeń, auto marki Subaru Impreza lub Audi OMM RallyCross).
Dodatkowe informacje:
- opcja nr 1: odcinki specjalne szuter, śnieg, asfalt, lotnisko, w zależności od wybranej lokalizacji,
- opcje nr 2 i 3: 5 okrążeń na profesjonalnym torze,
- opcja nr 3: Subaru Impreza - jazda na obiekcie rajdowym asfaltowym, Audi OMM RallyCross - jazda po nawierzchni szutrowej i asfaltowej.
Opcja 1:
Przejazd na prawym fotelu z Jakubem “Colinem” Brzezinskim, rajdowym vice Mistrzem Polski w klasyfikacji generalnej, trzecim kierowcą Rajdu Finlandii WRC DDFT 2016. Jazdy odbywają się podczas testów, treningów na różnych obiektach, profesjonalnym samochodem rajdowym wyposażonym w klatkę bezpieczeństwa, rajdowe pasy, fotele, homologowanym do rajdów rangi Mistrzostw Polski.
Opcja 2:
Samochód sportowy o małych gabarytach, bardzo lekki, dający dużo emocji z jazdy. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowy fotel, pasy 5-punktowe, wyczynowe zawieszenie, duże hamulce. Przed jazdami odbywa się wprowadzenie w świat motosportu oraz krótkie szkolenie, które pozwoli w bezpieczny ale również szybki sposób pokonać 5 okrążeń toru. Z prawej strony zasiądzie licencjonowany zawodnik rajdowy.
Opcja 3:
Audi OMM RallyCross - moc ok 310 KM, napęd na 4 koła, rozbudowana klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, pasy 5-punktowe, hydrauliczny hamulec ręczny, duże hamulce. Audi przygotowane specyfikacją zawieszenia na drogę szutrową jak i asfaltową. Bardzo lekka buda oraz szyby z tworzywa sztucznego. Rajdówka nie jest samochodem przygotowanym na eventy firmowe, tylko prawdziwą, startującą na co dzień w zawodach sportu motorowego FIA. Dzięki specyfikacji zawieszenia uczestnik za kierownicą sam pokonuje drogę szutrową i asfaltową, a nie jak inne warianty tylko droga asfaltowa. Droga szutrowo-asfaltowa znajduje się na obiekcie Bednary Driving City, pomiędzy Poznaniem a Warszawą. Jazdy po nawierzchni szutrowo-asfaltowej odbywają się pod okiem Jakuba „Colina” Brzezińskiego (czołowy polski kierowca rajdowy), który zajmuje prawy fotel Twojej rajdówki, dzięki czemu nawet początkujący jest w stanie prowadzić rajdówkę długimi poślizgami.
Subaru Impreza - moc 285 KM, fotele kubełkowe, pasy 5-punktowe, hydrauliczny hamulec ręczny. Subaru przygotowane specyfikacją zawieszenia na tor asfaltowy. Bardzo lekka buda oraz szyby z tworzywa sztucznego. Rajdówka nie jest samochodem przygotowanym na eventy firmowe, tylko prawdziwą, startującą na co dzień w zawodach sportu motorowego FIA. Prawy fotel zajmuje instruktor - czołowy zawodnik rajdowy.
dokonany 108 minut temu